rsz b ch 18

Menu

DSC 0095Την Τετάρτη 21.11.18 πραγματοποιήθηκε στο σχολείο μας η 2η συνάντηση της Ακαδημίας Γονέων για εφήβους με θέμα: «ΔΕΠΥ & Μαθησιακές Δυσκολίες», με ομιλητές την κα Έφη Μπάρλου, παιδοψυχίατρο και τον κ. Καλιανιώτη, ειδικό παιδαγωγό. Η κα Μπάρλου Ευθυμία, είναι Ιατρός-Παιδοψυχίατρος, απόφοιτος της Ιατρικής Σχολής του Πανεπιστημίου Ιωαννίνων. Από το 2010 έως σήμερα είναι επιστημονικός συνεργάτης στη Μονάδα Εφηβικής Υγείας, Β’ Παιδιατρική Κλινική Πανεπιστημίου Αθηνών, Νοσοκομείο Παίδων «Παν. & Αγλ. Κυριακού» και Παιδοψυχίατρος στην Ελληνική Εταιρεία Προστασίας και Αποκατάστασης Αναπήρων Παίδων (ΕΛΕΠΑΠ). Είναι επίσης ιδρυτικό μέλος της Ελληνικής Εταιρείας Μελέτης Διαταραχής Ελλειμματικής Προσοχής Υπερκινητικότητας (ΔΕΠΥ). Ο κ. Κωνστανστίνος Καλιανιώτης είναι Λογοπαιδικός, Ειδικός Παιδαγωγός, Επιστημονικός Συνεργάτης της Μονάδας Εφηβικής Υγείας (Μ.Ε.Υ.)

Περισσότερα...

DSC 0023Την Τετάρτη 31 Οκτωβρίου πραγματοποιήθηκε η πρώτη σεμιναριακή συνάντηση της "Ακαδημίας Γονέων – Από το Α ως το Ω", ένας κύκλος οκτώ (8) διαδραστικών συναντήσεων, μία ανά μήνα περίπου, στη διάρκεια των οποίων έμπειροι ομιλητές, ειδικοί στον χώρο της ψυχικής υγείας των εφήβων, συνομιλούν με τους γονείς πάνω σε κρίσιμα θέματα για τη γνωστική και συναισθηματική ανάπτυξη των παιδιών.
Η πρώτη συνάντηση – ομιλία είχε θέμα: “Εφηβεία: η ηλικία των μεταβολών και των δυνατοτήτων ”, με ομιλήτρια την κα Άρτεμη Τσίτσικα, Επίκουρη Καθηγήτρια Παιδιατρικής - Εφηβικής Ιατρικής - Επιστ. Υπεύθυνη της Μονάδας Εφηβικής Υγείας (Μ.Ε.Υ.) της Β΄ Παιδιατρικής Κλινικής του Πανεπιστημίου Αθηνών Νοσοκομείου Παίδων «Π. & Α. Κυριακού».

Περισσότερα...

DSC 0088Την Τετάρτη 12 Οκτωβρίου, το Σχολείο μας είχε την τιμή και τη χαρά να φιλοξενήσει την Εκπαιδευτικό-Ψυχολόγο κα Ελένη Λιβανίου σε μια εξαιρετική ομιλία με θέμα: «Αλλάζω το παιδί μου σημαίνει αλλάζω τον εαυτό μου». Η ομιλία της κας Λιβανίου είχε ως στόχο την ευαισθητοποίηση των γονέων σε θέματα που σχετίζονται με τον γονεϊκό ρόλο και το παιδί τους ως μαθητή. Ιδιαίτερη αναφορά έγινε από την ομιλήτρια στην αναγκαιότητα να σκύψουμε πάνω στην μοναδικότητα και στη διαφορετικότητα των παιδιών μας και στην επιτακτική ανάγκη του επαναπροσδιορισμού των διαπροσωπικών σχέσεων γονέων-παιδιών μέσα από το πρίσμα της «αλλαγής».

Περισσότερα...

shutterstock 176964464 520x293Κατά τη διάρκεια της σχολικής χρονιάς που πέρασε στο Δημοτικό μας σχολείο υλοποιήθηκαν προγράμματα Ψυχικής Υγείας με σκοπό την ενίσχυση της συναισθηματικής νοημοσύνης. Η ενίσχυση της συναισθηματικής νοημοσύνης αφορά την ικανότητα των παιδιών να αναγνωρίζουν, να κατανοούν και να διαχειρίζονται αποτελεσματικά τα συναισθήματα τα δικά τους και των άλλων. Οι μαθητές της Ε΄ τάξης εκπόνησαν το πρόγραμμα με τίτλο «Γνωρίζω τον εαυτό μου και τους άλλους». Οι δραστηριότητες είχαν έντυπη μορφή κι έδιναν το έναυσμα για ουσιαστική συζήτηση. 

Περισσότερα...

Η ενίσχυση της συναισθηματικής νοημοσύνης αφορά την ικανότητα των παιδιών να αναγνωρίζουν και να κατανοούν τα δικά τους συναισθήματα και τα συναισθήματα των άλλων. Αυτό το γεγονός διευκολύνει το παιδί να χειρίζεται αποτελεσματικά τόσο τα δικά του συναισθήματα όσο και τα συναισθήματα των άλλων. Αυτή ακριβώς είναι και η βάση για την ανάπτυξη θετικών διαπροσωπικών σχέσεων.

Η υλοποίηση λοιπόν των προγραμμάτων ψυχικής υγείας μέσα στο σχολείο που ενισχύουν τη συναισθηματική νοημοσύνη κρίνεται πολύ σημαντική.

ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΨΥΧΙΚΗΣ ΥΓΕΙΑΣ Ε ΤΑΞΗ
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΨΥΧΙΚΗΣ ΥΓΕΙΑΣ ΣΤ ΤΑΞΗ

Σελίδα 1 από 5

"Το Σχολείο του μέλλοντος είναι εδώ, ψηφιακό, βιωματικό, διαδραστικό"